Uniformos

Uniformos galite įsigyti UAB „Elva“. Tel.: 8 699 68470, 8 650 32367, el. parduotuvė https://elva.lt

Uniformos galite įsigyti UAB „Monovita“. Tel.: 8 602 81445, adresas: S. Dariaus ir S. Girėno g. 2A, el. parduotuvė www.uniformusiuvimas.lt

MOKINIŲ UNIFORMOS DĖVĖJIMO TVARKOS APRAŠAS

Dainavos progimnazijos bendruomenė dalyvavo Asmenybės raidos centro koordinuojamame projekte

2023 m. vasario mėnesį Dainavos progimnazijos bendruomenė dalyvavo Asmenybės raidos centro koordinuojamo projekto „Suaugusiųjų švietimo sistemos plėtra suteikiant besimokantiems asmenims bendrąsias ir pagrindines kompetencijas“ Nr. 09.4.2-ESFA-V-715-01-0002 „Sveikatingumo mokymuose“. Mokymų tikslas – tobulinti bendrąsias sveikatingumo kompetencijas (pagalba ugdymosi ir bendravimo sunkumų turintiems asmenims, psichoaktyvių medžiagų naudojimo prevencija).

Dalyvavusieji mokytojai ir tėvai išklausė 40 val. mokymus, kuriuos vedė toksikologas doc. dr. Robertas Badaras bei spec. pedagogė Renata Dudzinskienė.
Mokymų laikas labai greitai prabėgo dalyvaujant patyrusių lektorių įdomiai vedamose paskaitose. Buvo analizuotos labai įvairios temos: mokinių neuroįvairovės skirtumų pažinimas ir pripažinimas: pažinimo procesų skirtumai; asmeninės savybės ir individualumas; su mokymusi susijęs nerimas – kaip suvokti kliūtis ir atremti sunkumus; mokymosi aplinka ir su autizmo spektro iššūkiais susijęs nerimas: mokiniai su dvigubu talentu – Aspergerio sindromo požymiai; bendravimo iššūkiai ir netinkamo elgesio sprendimai; ugdymo metodai ir kryptys neutralizuojančios nerimą; mokymosi iššūkiai susiję su skaitymu: kaip padėti mokiniams įveikti skaitymo sunkumus ir ugdyti pasitikėjimą savimi kaip besimokančiaisiais; matematikos nerimas: matematikos mokymosi sunkumai ir ugdymo(si) strategijos juos įveikiant; mokinių sveikatos stiprinimas per ugdymo(si) procesus: pagalbos etapai, ugdymo metodai ir kryptys; mokyklos fizinės, socialinės – emocinės aplinkos kūrimas, minimalizuojant nerimą ir grėsmes: mokyklos aplinkoje egzistuojantys barjerai; bendravimo ir susidorojimo su asmeniniais sunkumais įgūdžių ir strategijų stiprinimas; grįžtamojo ryšio skirtumai skirtingiems mokiniams, savireguliacijos ir motyvacijos ugdymas; senosios ir naujosios psichiką veikiančios medžiagos, ūminis ir lėtinis jų toksiškumas, apsinuodijimai ir piktnaudžiavimas.

Psichologė Jurgita Čečėtienė