Parašyta 2022 m. lapkričio 27 d., Sekmadienis 17:03
Peržiūros: 87
Priešmokyklinukai aiškinosi kaip pakeisti daiktus? Vaikai tyrinėjo aplinkoje esančius daiktus: juos konstravo, rekonstravo, komponavo, dekoravo ir sugyvino. Prisilietus vaikų rankelėms juostelės, virvutės, kartoninės dėžės ir net lauko akmenukai pavirto meno kūriniais. Pugiukai, kurdami savaip, patyrė daug teigiamų emocijų.
Parašyta 2022 m. birželio 28 d., Antradienis 11:14
Peržiūros: 136
Gegužės 10 d. 4b klasės mokiniai lankėsi VŠĮ Alytaus lėlių teatro „Aitvaras“ organizuotoje netradicinėje pamokoje - Kūrybinėse ekodirbtuvėse „Keisk formą“. Ekodirbtuvėse mokiniai buvo mokomi kūrybiškai pažvelgti į antrinio daiktų panaudojimo galimybes. Iš įvairių buityje randamų ir išmetamų atliekų pasigamino lėles pasakos „Raudonkepuraitė“ personažus. Vaikai scenoje su pagamintomis lėlėmis improvizavo pasaką.
Parašyta 2022 m. birželio 8 d., Trečiadienis 17:54
Peržiūros: 166
3 b klasės mokiniai per lietuvių kalbos pamoką rašė laiškus nepažįstamajam trečiokui. Juos įdėjo į voką, užklijavo, pasirašė savo vardus. Labai troško nusiųsti tokiam draugui, kuris nuoširdžiai atrašytų į laišką. Susipažinti ir susirašinėti sutiko Alytaus Šv. Benedikto gimnazijos 3 klasės mokiniai. Auklėtiniams talkino mokytoja Aurelija. Ir štai, gegužės 5 d., į klasę atnešė krūvelę spalvingų laiškų. Visi mokiniai džiaugėsi gavę nežinomo trečioko atsakymus. Nekantravo perskaityti laiškelius ir skubėjo rašyti atsakymą. Smagu savo ranka rašyti laišką ir skaityti nepažįstamo draugo atsakymą. Mokinių svajonė yra susitikti ir pamatyti susirašinėjimo draugą!
Parašyta 2022 m. gegužės 20 d., Penktadienis 14:37
Peržiūros: 190
STEAM - tai paprastas būdas, padedantis mokiniams gamtos mokslų pamokose įgyjamas žinias iš karto pritaikyti praktiškai. Mokiniams įdomu tyrinėti, atrasti, atlikti smalsumą žadinančias užduotis.
Parašyta 2021 m. lapkričio 25 d., Ketvirtadienis 08:16
Peržiūros: 156
2b klasės mokiniai pasaulio pažinimo pamokoje mokėsi pažinti keturias pasaulio šalių kryptis: šiaurę, pietus, rytus, vakarus. Mokiniai sužinojo, kad vėtrungės yra įrengimas, skirtas nustatyti vėjo krypčiai. Nuo senovės žmonės bandė nustatyti vėjo kryptį, darantį didelę įtaką orams ir, tuo pačiu, derliui. Vėtrungės dažnai buvo įrengiamos ant namų stogų ir laivų. Mokiniai iš buitinių atliekų gamino vėtrunges. Po to vaikai patys lauke nustatė vėjo kryptį, pasinaudoję savo pagamintais įrenginiais. Mokiniai pasijautė tikrais tyrėjais bei meteorologų pagalbininkais.
Parašyta 2021 m. lapkričio 25 d., Ketvirtadienis 08:14
Peržiūros: 154
2021 m. gegužės 14 dieną 8a klasėje vyko integruota STEAM pamoka, kurioje kartu dirbo informacinių technologijų ir anglų kalbos mokytojos. Mokiniai rašė pasirinkto žanro filmo scenarijų anglų kalba MakeCode for micro:bit aplinkoje ir jį pristatė. Atlikdami užduotį mokiniai diskutavo, kur galima praktiškai panaudoti savo gebėjimus, pademonstravo kūrybiškumą ir puikias anglų kalbos bei programavimo žinias.
Informacinių technologijų mokytoja Virginija Vaikšnorienė Anglų kalbos mokytoja Jūratė Vaikšnorienė
Parašyta 2021 m. lapkričio 25 d., Ketvirtadienis 06:35
Peržiūros: 333
Vasario 25 d. per pasaulio pažinimo pamoką 2b klasės mokiniai dalyvavo nuotolinėje edukacijoje „Gintaro savybės“. Pamoką vedė Palangos Gintaro muziejaus edukatorė ir gidė Giedrė Miežetienė. Ji paruošė žaismingą, bandymais ir tyrinėjimu paremtą nuotolinę pamokėlę „Gintaro savybės“. Mokiniai iš anksto susiruošė užsiėmimui reikalingas priemones savo namuose, įsirengė nedidelę laboratoriją. Vaikai tyrinėjo gintarą, atliko bandymus, sužinojo, kokios yra gintaro savybės, išmoko atskirti tikrą gintarą nuo netikro. Antrokai tapo tikrais gintaro ekspertais.
Parašyta 2021 m. lapkričio 25 d., Ketvirtadienis 06:29
Peržiūros: 338
1b klasės mokinukai per pasaulio pažinimo pamoką aiškinosi temą „Kam reikalinga saulė?“ Kartu su mokytoja Asta Matilioniene nusprendė tyrinėti, eksperimentuoti ir analizuoti saulės poveikį augalams, stebint pačių pasodintus moliūgus. Vaikai pasėjo sėklytes į dirvožemį, stebėjo, kaip jos išdygo, augo. Vėliau prasidėjo eksperimentas „Kokį poveikį augalams turi saulė?“ Vienas moliūgų daigas kelioms dienoms buvo patalpintas į tamsią vietą, o kiti gavo pakankamai šviesos. Mokiniai įsitikino, kad be saulės augalas sunyko. Likusius daigelius visi draugiškai pasodino mokyklos darže. Mokiniai toliau stebės, kaip formuojasi žiedai, auga vaisiai.