Parašyta 2022 m. lapkričio 27 d., Sekmadienis 17:28
Peržiūros: 98
Mokinio ateities vizija turėtų būti kuriama žingsnis po žingsnio. Tai ne vienos dienos, ne vienos savaitės darbas. Reikia pradėti veikti nuo mažų dienų ir veikti drauge. Prie pagalbos komandos turėtų prisidėti visi, kurie susiduria su vaiku jo mokymosi kelyje. Dainavos progimnazijoje lapkričio 22 dieną pradinių klasių mokiniams vyko netradicinės pamokos integruojant ugdymą karjerai. Progimnazijos karjeros specialistė pasitarusi su 1–4 klasių mokytojomis suorganizavo išvykas į Alytaus kraštotyros muziejų ir Alytaus apskrities kinologijos centrą kur vyko netradicinės pamokos mokiniams. Netradicinių pamokų integruotų su ugdymui karjerai tikslas – vykdyti pradinių klasių mokinių profesinį orientavimą bei organizuoti profesinio veiklinimo patyriminius ir pažintinius vizitus, ekskursijas. Mokiniams suteikiamos pradinės žinios apie profesijas, o praktinių užsiėmimų metu susipažįstama su jų darbų atlikimo technologijomis, įranga, ypatumais, karjeros galimybėmis. Tokiu būdu didinama mokinių motyvacija rinktis profesijas bei planuoti būsimą karjerą.
Parašyta 2022 m. lapkričio 27 d., Sekmadienis 17:21
Peržiūros: 102
Šį penktadienį, lapkričio 25-ąją, minint Lietuvos kariuomenės 104-ąsias metines, mūsų mokyklos jaunieji šauliukai dalyvavo tradiciniame renginyje „Šaulių naktis mokykloje“. Dalyvių skaičius buvo rekordinis – 45. Po stovyklavietės įsirengimo aktų salėje, renginį pradėjo svečias iš Krašto apsaugos savanorių pajėgų (KASP) L. Urbanavičius, kuris pristatė Lietuvos kariuomenę ir ypač Lietuvos karines oro pajėgas. Vėliau labiau patyrę šauliai dalyvavo karo topografijos mokymuose, jaunesni – rikiuotės pratybose. Renginys buvo tęsiamas 28 jauniesiems šauliams duodant priesaiką. Paskui vyko „fuksų“ krikštynos, kurių visi su „nerimu“ laukė. Nuo 20 val. 30 min. fizinio ugdymo mokytojas Nerijus pravedė sportines varžybas. Jaunieji šauliai žaidė kvadratą ir tinklinį, individualiose varžybose – smiginį, mėtė baudas. Toliau vyko bendravimas, karinio filmo peržiūra, poilsis ir ryte patraukėme namo. Šauliukai sakė, kad jau laukia kitos „Šaulių nakties“.
Parašyta 2022 m. lapkričio 27 d., Sekmadienis 17:16
Peržiūros: 98
Lapkričio mėnesį Alytaus Dainavos progimnazijos 5–6 klasių berniukai ir mergaitės dalyvavo 2022 m. Lietuvos mokyklų žaidynių Alytaus miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų kvadrato varžybose. Šių varžybų tikslas – suteikti kiekvienam mokiniui galimybę sportuoti nepatiriant jokios diskriminacijos ir jaučiant olimpinę dvasią, kuri reikalauja tarpusavio draugiškumo, solidarumo ir kilnaus elgesio supratimo. Komandinės vietos buvo nustatomos pagal didžiausią taškų sumą, kur lėmė šiose varžybose berniukų ir mergaičių komandoms antrąsias vietas. Sveikiname Alytaus Dainavos progimnazijos komandas sėkmingai sudalyvavus varžybose!
Parašyta 2022 m. lapkričio 27 d., Sekmadienis 17:12
Peržiūros: 102
Lapkričio 17 dieną Dainavos progimnazijos 4a, 4b klases aplankė Alytaus priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos specialistė. Mokiniai turėjo galimybę sužinoti apie ugniagesio – gelbėtojo profesiją. Ketvirtokai sužinojo, kas nutikus nelaimei patys pirmieji vyksta gelbėti žmonių. Kokių savybių reikia tokios profesijos atstovams. Alytaus priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos vyriausioji specialistė pravedė saugaus elgesio su ugnimi instruktažą, kalbėjo apie įvairias ekstremalias situacijas, kaip elgtis susidūrus su pavojumi. Ketvirtokams buvo išdalintos dovanėlės. Ugdymo karjerai informavimo pamokos su profesijos atstovais praplečia vaikų akiratį, suteikia žinių, kaip elgtis susidūrus su pavojumi, ugdo pagarbą gyvybes gelbėjantiems žmonėms.
Parašyta 2022 m. lapkričio 21 d., Pirmadienis 18:51
Peržiūros: 133
Ko reikia vaikui, kad mokytis jam būtų įdomu, kad jis būtų motyvuotas, pažintų realų pasaulį tirdamas jį natūralioje aplinkoje, ugdytųsi gebėjimus, reikalingus ateičiai? Klausimai, kurie skatina mokytojus ieškoti būdų, kaip organizuoti ugdymą šiuolaikiniams vaikams. Viena iš galimybių – integruotas ugdymo organizavimas. Integracijos privalumas – temos plėtojimas per įvairias pamokas vis kitu aspektu. Mokytojos pastebėjo, kad teminė integracija, užduočių įvairovė ne tik mokomosios medžiagos platumas, bet ir gylis stiprina mokinių motyvaciją, skatina bendradarbiavimą, kūrybiškumą, palengvina informacijos įsiminimą, ugdo kritinį mąstymą.